فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

یخچال ساید بای ساید دوو

یخچال فریزر هیوندای

آون توستر سایا مدل Vulcan-35

یخچال ساید بای ساید اسنوا

سرخ کن تفال

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6510 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6500 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P8m سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 49D3000 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C715

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 65C715

ترموستات فن کویل مدل ET-3SFC

ترموستات داکت اسپلیت مدل ET-4S1C

کولر آبی جنرال هاوس gh-5500

کولر آبی جنرال هاوس gh-7500

تصفیه کننده هوا سایا مدل Blue Sky Professional

میوه و سبزی خشک کن سایا مدل GP-103

همزن سایا مدل SMX-250

چرخ گوشت سایا مدل Promeat W1800

تخم مرغ پز سایا مدل ZDQ-70A

جاروبرقی سایا مدل فوتون

خردکن سایا مدل شوگان SMC-220

میوه و سبزی خشک کن سایا مدل GP-102

ماشین لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014S

کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-1832 WT1

کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-2432 WT1

ماشین لباسشویی هیوندای مدل HWM-8014W

کولر گازی هیوندای بدون اینورتر مدل HAC-3032 WT1

جاروبرقی 2400 وات هیوندای مدل HVC-2648 G

کولر گازی هیوندای اینورتر مدل 1230 Winv

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

آبسردکن ایستکول مدل TM-SW 438

آبسرد کن ایستکول مدل TM-SW 438

آبسرد کن ایستکول مدل TM-SW 438 از محصولات زیبا، شیک و آبسردکن های ایستاده مقرون به صرفه مدل TM-SW 438 شرکت ایستکول است که به بازار عرضه شده و از استحکام و توان بالایی نیز برخوردار می باشد.

مکان‌هایی که در طول روز با ارباب‌رجوع سرکار دارند باید به آبسردکن مجهز شوند. اگر برای سازمان یا آموزشگاه قصد تهیه آبسردکن دارید می‌توانید از محصولات ایستکول استفاده کنید.

این محصول برای افرادی که فضای کافی دارند و قصد تهیه آبسردکن ایستاده دارند گزینه مناسبی است. می‌توانید برای این مدل از منبع 10 یا 20 لیتری استفاده کنید.

دمای آب گرم این محصول بین 88-95 درجه سانتی‌گراد و آب سرد را در دمای 5-10 درجه سانتی‌گراد تهیه می‌کند. این مدل علاوه بر آب سرد قادر به تهیه آب گرم برای چایی یا نسکافه می باشد.

این مدل برای ایمنی بیشتر این مدل به قفل کودک یا قفل محافظ آب داغ مجهز شده است.

آبسرد کن ایستکول مدل TM-SW 438 به منظور پیشگیری از سوختن مجهز به سیستم امنیتی کنترل درجه حرارت نیز شده است .

منبع گرم این آبسردکن از جنس فولاد ضدزنگ (استینلس استیل) مطابق با استانداردهای مواد خوراکی ساخته شده‌ و لذت نوشیدن آب گوارایی را بدون بوی نامطبوع فراهم می سازد.

 

نحوه استفاده از آبسردکن ایستکول مدل TM-SW 438

برای استفاده از منبع باید آن را روی آب‌سردکن قرار دهید. اگر قصد داشته باشید لوازم جانبی برای مثال جا لیوانی برای این مدل تهیه کنید می‌توانید از طریق آهن‌ ربا آن را به دستگاه متصل کنید.

آب سرد کن ایستکول مدل TM-SW 438 با قابلیت نصب منبع آب، گفتنی است که، منبع در بالای دستگاه نصب می شود و پدال هایی برای خروج آب سرد و گرم بر روی آن قرار گرفته می شود.

 

شرکت صنعتی تکران‌ مبرد Eastcool

شرکت صنعتی تکران‌ مبرد ( Eastcool ) سال 1356 در زمینه تولید محصولات سردکننده صنعتی و تجاری تاسیس گردید و اکنون با چهل سال سابقه، با تولید و عرضه محصولات با کیفیت توانسته در صدر بازار ایران قرار گیرد.

برخی از محصولات ایستکول تولید داخلی بوده و برخی دیگر به صورت مونتاژ٬ از قطعات وارداتی با کیفیت از کشورهای مختلف همراه با استاندارد اتحادیه اروپا و تائید موسسه استاندارد ایران تامین می‌گردد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات استکول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، آبسردکن ایستکول را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • رویا مشکی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند مدل 50XKU575 سایز50 اینچ جدیدترین تلویزیون شرکت ایکس ویژن که با قیمت وکیفیت مناسب عرضه میگردد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز50 اینچ تلویزیونی با کیفیت Ultra HD – 4K که تصویر را با رزولوشن 2160 × 3840 نمایش می ‌دهد.

با توجه به این که تلویزیون برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده این مدل به یک سیستم صوتی دو کاناله 30 وات مجهز شده است که با خروجی 30 وات نیاز شما رو به باند های خانگی برطرف میکند . 

این تلویزیون یک پردازنده دو هسته ای طراحی شده که یک رم 1.5 گیگابایت آن را همراهی می کند.

 قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، ماشین زمان، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG) و تلتکس از دیگر امکانات این تلویزیون است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز50 اینچ دارای سیستم عامل اندروید 6 می باشد.

 

سایر امکانات

تلویزیون هوشمند

مجهز به پنلLED با درجه کیفی +A

مجهز به تکنولوژی HDR10 بر روی پورت USB

سیستم عامل اندروید ورژن 6

8 گیگا بایت حافظه داخلی

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات ایکس ویژن را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • رویا مشکی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

سه راهی برق و شارژ کلومن Koluman KS-C4 سفید

سه راهی برق و شارژ کلومن Koluman KS-C4 – دارای 4 پورت USB

برند کلومن Koluman از شرکت های تولیدی در زمینه لوازم جانبی موبایل، و کامپیوتر میباشد که در تولید کابل، شارژر، سه راهی برق، بلوتوث، هدفون، آداپتور و هولدر فعالیت دارد.

کالاهای تولید شده برند کلومن با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا به بازار عرضه میشود که تمامی محصولات کلومن دارای گارانتی تعویض میباشند.

 

بررسی مشخصات سه راهی برق کلومن Koluman KS-C4

سه راهی برق کلومن Koluman یه دستگاه قدرتمند است که تمامی نوارهای الکتریکی و ایستگاه های شارژ USB را ساپورت میکند و با ولتاژ و پریز های برق در سراسر جهان قابل استفاده میباشد.

پاور بلوک 2.4 آمپر Koluman KS-C4 یک سیستم قدرت منحصر به فرد است که 3 خروجی برق با ولتاژ AC و 4 پورت شارژ USB را فراهم می کند.

در این طرح یک کلید روشن / خاموش وجود دارد. هر یک از 3 پریز برق به گونه ای پیکربندی شده اند که اکثر فیش های برق از سراسر جهان (ایالات متحده / انگلستان / AU / EU) را قبول میکند.

علاوه بر این ، چهار پورت شارژ سریع هوشمند (2.4 آمپر) در یک گروه چهار تایی ، جریان شارژ مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی را شناسایی می کند. یک پورت از این چهار پورت موجود بر روی دستگاه دارای فناوری QC3 میباشد که برای شارژسریع (فست شارژ) استفاده میشود.

چهار پورت USB هوشمند ، حداکثر توان خروجی هر پورت 2.4A است که سرعت شارژ دستگاه های مجهز به USB را بسیار بالا می برد.

این دستگاه قابلیت شارژ دستگاه های موبایل بصورت بی سیم را دارا میباشد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

سه راهی برق کلومن Koluman KS-C4 را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم صنعتی و خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، سه راهی برق کلومن Koluman KS-C4 را با ضمانت نامه معتبر رکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی و صنعتی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • رویا مشکی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

ماشین لباسشویی دوو مدل Dwk-Pro841SB

لباسشویی دوو سری ذن پرو مدل Dwk-Pro841SB

شرکت دوو (Daewoo) در ادامه تولید لباسشویی های هوشمند خود، از سری لباسشویی های حرفه ای و مدرن با نام ذن پرو (ZenPro) رونمایی کرد.

لباسشویی دوو سری ذن پرو مدل Dwk-Pro84SB جزء دسته بندی سری ذن و جز محصولاتی تحت عنوان کلی تر مجموعه White Land در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک عرضه می گردد.

طراحی بسیار زیبا و عملکرد بالای این دستگاه ها، آنها را در میان کاربران بسیار محبوب کرده است.

در این سری لباسشویی ها، انواع برنامه های شستشو گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به شستشوی ویژه لباس کودک و سیستم شستشوی تاخیری نام برد.

استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

از دیگر مزایای لباسشویی های سری ذن پرو می توان به مصرف پایین انرژی در آن اشاره کرد. گرید انرژی این محصولات +++A است، بدین معنا که تا 35% صرفه جویی در مصرف انرژی در این دستگاه ها لحاظ شده است.

 

معرفی لباسشویی دوو مدل Dwk-Pro84SB

لباسشویی دوو سری ذن پرو مدل Dwk-Pro841SB، دارای حداکثر دور خشک کن 1400 دور در دقیقه می باشد.

این مدل لباسشویی دوو دارای برنامه ی شستشوی Quick wash می باشد که در 19 دقیقه می توانید بهترین تجربه ی شستشو را داشته باشید.

سیستم ضد چروک این لباسشویی برای جلوگیری از چروک شدن و در نتیجه راحت تر اتو شدن لباس ها می باشد.

لباسشویی دوو سری ذن پرو مدل Dwk-Pro841SB دارای 14 برنامه ی متفاوت شستشو می باشد که موجب می شود شما بهترین برنامه را برای شستن البسه ی خود انتخاب کنید.

ویژگی حائز اهمیت این لباسشویی داشتن رده ی مصرف انرژی بسیار پایین است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی برق می شود.

 

موتور Direct Drive دایرکت درایو چیست؟

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

لباسشویی دوو سری پریمو، که موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو ها هستند دارای مزایای مختلفی می باشند، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است

 

درام زمردی

درام نسل جدید جهت جلوگیری از صدمه دیدگی البسه (Emerald Drum) است. طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این لباسشویی موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

کم مصرف و به صرفه

از مزایای لباسشویی های دوو پایین بودن مصرف انرژی در آن است. گرید مصرف انرژی در این لباسشویی +++A می باشد. یعنی میزان مصرف انرژی در این محصول تا 35% کاهش یافته است.

  • رویا مشکی